شرکت اکباتان هاست تعدادی طراح گرافیست و
برنامه نویس تحت وب مسلط به html و css (جوملا و وردپرس) را به صورت کار
در مجازی استخدام می نماید.
برنامه نویس تحت وب مسلط به html و css (جوملا و وردپرس) را به صورت کار
در مجازی استخدام می نماید.
یروی انسانی برای ما از جمله گرانبهاترین سرمایه ها محسوب می
گردد بنابراین ، این شرکت اکباتان هاست همواره در جهت فراهم آوردن زمینه
رشد و بالندگی منابع انسانی خود و شکوفایی استعداد و خلاقیت آنها تلاش می
کند.
کسانی که مایلند، باید شرایط عمومی زیر را دارا باشند:
فعالیتهای شرکت اکباتان هاست در زمینه خدمات هاست، به سرعت در
حال گسترش میباشد. هماکنون شرکت اکباتان هاست اقدام به توسعه خدمات در
دیتاسنترهای معتبر داخلی و خارجی نمودهاست و در حال گسترش خدمات خود در
زمینه هاست اشتراکی و سرورهای اختصاصی و مجازی است. فعالیتهای این شرکت در
خدمات هاستینگ شامل هر دو سیستم عامل لینوکس و ویندوز میگردد.
- نظم[*]روحیه کار تیمی[*]شناخت مشخص از توانایی ذهنی و
- اشتیاق و علاقه به کار و لذت بردن از کار[*]پویایی و بالندگی در
- کاری
- تعهد به اصول بنیادین اخلاق مانند راست
- پرورش و رشد استعداد های فردی
- گویی، امانت داری
- تسلط به زبان انگلیسی
» تخصص های مورد نیاز :
- طراح و گرافیست تسلط کامل به نرم افزار فتوشاپ [فعالیت مجازی ][*]طراح وب و گرافیست آشنا به PHP و مسلط به HTML و CSS [فعالیت مجازی][*]مسلط به سیستم های مدیریت محتوای معتبر نظیر وردپرس, جوملا و… [فعالیت مجازی][*]منشی مسلط به کامپیوتر [فعالیت مجازی ][*]پشتیبان جهت پاسخگویی به تیکت و پیام ها [فعالیت مجازی – به صورت شیفت بندی ساعتی][*]پشتیبان شبکه و هاستینگ مسلط به سرورهای ویندوز و یا لینوکس [فعالیت مجازی]
پشتیبانی و امور مشتریان هاستینگ (شیف کاری دوم)
پشتیبانی و امور مشتریان هاستینگ بوسیله دو
سیستم تیکت(کتبی) و تلفن(شفاهی) انجاممیگردد. مشتریانی که خدمات وب خود
را از شرکت اکباتان هاست تهیهکرده اند، ممکناست در زمینه تحویل، تمدید،
ارتقا، تغییر یا نگهداری سرویس خود پرسش یا درخواستی داشتهباشند. وظیفه
کارشناس پشتیبانی، صحبت با مشتری و روشن کردن مشکل یا درخواست او و پیگیری
حل آن با واحد فنی است.
سیستم تیکت(کتبی) و تلفن(شفاهی) انجاممیگردد. مشتریانی که خدمات وب خود
را از شرکت اکباتان هاست تهیهکرده اند، ممکناست در زمینه تحویل، تمدید،
ارتقا، تغییر یا نگهداری سرویس خود پرسش یا درخواستی داشتهباشند. وظیفه
کارشناس پشتیبانی، صحبت با مشتری و روشن کردن مشکل یا درخواست او و پیگیری
حل آن با واحد فنی است.
وظایف پشتیبانی و امور مشتریان هاستینگ (شیفت کاری دوم):
حضور در شیف کاری دوم (از ساعت 2 بعداز ظهر الی 10
- شب)
پاسخگویی تلفن و ارایه مشاوره به مشتریان[*]دریافت مشکلات و
- درخواستهای مشتریان از طریق تلفن و تیکت
پیگیری سفارشها و درخواستهای
- مشتری با بخش فنی
مهارتها و شایستگیهای مورد نیاز:
آشنایی با امور ثبت دامنه، ایمیل و هاست[*]روابط عمومی قوی و
- موثر
داشتن روحیه کار تیمی[*]علاقه به پیشرفت و یادگیری[*]دقت عمل و
- مسئولیتپذیری
تسلط به زبان انگلیسی
» شرایط کاری :
حداقل حقوق دریافتی خود را با رزومه خود ارسال کنید.
فعالیت حضوری : با توجه افراد مورد نیاز هر بخش ، در دفتر کار تهران و
- تبریز و شیراز و مشهد و اردبیل(به زودی) به صورت تمام وقت یا پاره وقت و یا دور کاری
فعالیت مجازی : داشتن روزانه حداقل 4 ساعت فعالیت مفید با توجه به نیاز
- کار ، در خصوص افراد مورد نیاز پشتیبانی مطابق با شیفت بندی چرخشی ساعتی
حداقل حقوق دریافتی ازهفتصد و پنج هزار تومان تا دو میلیون و دویست هزار تومان( بستگی به کار هم دارد)
» بروزرسانی در اردیبهشت99 :
کلیه نیروهای فنی و نیروهای پشتیبانی مورد نیاز در فعالیت حضوری و مجازی
جذب شده اند ، علاقه مندان می توانند مشخصات و یا رزومه خود را به آدرس
job@ekbatanhost.ir ارسال فرمایند تا در صورت نیاز به افراد جدید بکارگیری
شوند.
کلیه نیروهای فنی و نیروهای پشتیبانی مورد نیاز در فعالیت حضوری و مجازی
جذب شده اند ، علاقه مندان می توانند مشخصات و یا رزومه خود را به آدرس
job@ekbatanhost.ir ارسال فرمایند تا در صورت نیاز به افراد جدید بکارگیری
شوند.
متفاضیان
واجد شرایط رزومه كاری خود را در قالب ورد یا pdf به زبان فارسی برای ما
ارسال نمایند (در موضوع ایمیل حتما عنوان شغل را قید نمایند.)
واجد شرایط رزومه كاری خود را در قالب ورد یا pdf به زبان فارسی برای ما
ارسال نمایند (در موضوع ایمیل حتما عنوان شغل را قید نمایند.)
Wednesday, June 3, 2020